wtorek, 22 grudnia 2015

Warto mieć marzenia, doczekać ich spełnienia :)

"Mój Bóg jest głodny
ma chude ciało i żebra
nie ma pieniędzy
wysokich katedr ze srebra

Nie pomagają mu
długie pieśni i świece
na pierś zapadłą
nie chce lekarstwa w aptece

Bezradni
rząd ministrowie żandarmi
tylko miłością
mój Bóg się daje nakarmić"
/ J. Twardowski

Zróbmy Bogu niespodziankę, świętując Jego kolejne narodziny, nakarmmy Go tym, czym sobie życzy. Przecież to Jego święto. :)
Niech się w nas narodzi. Dwa tysiące lat temu wybrał ubogą stajenkę, więc nie bójmy się, że nie jesteśmy odpowiednim miejscem na Jego przyjście. Właśnie szczególnie chciałby wybrać tych, którzy się pogubili, którzy zwątpili, którzy Go zranili, których życie nie jest idealne, dalekie od bajek z happy end'em, którym nie żyje się "długo i szczęśliwie".

Życzę  wszystkim Wam spokojnych i radosnych świąt.

"Jeśli zrobisz ten właściwy krok
Zanim znów upłynie życia rok
To wszystko będzie tak jak trzeba
Z udziałem lub bez udziału nieba" :)

Ja rok temu coraz bardziej wątpiłam w odmianę losu, a kolejne zdarzenia jedynie oddalały mnie od marzeń, ale nadzieja nie gasła. Czułam, że musiałby się zdarzyć cud. I się zdarzył. Nie było to "jak grom z jasnego nieba", proces zmian trwa nadal, ucząc mnie cierpliwości i pokory, ale najważniejsze, że to był  krok w dobrym kierunku. I bez wątpienia z udziałem nieba. Tak czuję. :)

7 dni!!! :)))

11 komentarzy:

  1. tak wiec podazaj w tym dobrym kierunku,tego sercem zycze...zdrowych ,pogodnycy i rodzinnych swiat , a takze marzen spelnienia na kazdy dzien...
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. .. prześliczny post, jesteś niesamowitą Istotką !
    ..dziekuję A. za piękne życzenia i Tobie życzę magicznego czasu światecznego i każdego dnia cudownych chwil z kropelkami szczęścia :);**
    [szept mgiełki]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, życzę Ci... jak najwięcej cudów, na co dzień :) dużo zdrowia, dużo pomyślności i spełnienia marzeń, nawet tych najskrytszych :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby Twoje przeczucie się nie myliło :) I tego, wraz z życzeniami świątecznymi, z całego serca Ci życzę. Pozdrawiam ciepło, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąt pełnych magii i uroku,
    który się zdarza tylko raz w roku.
    Radości nawet z milczenia –
    w rodzinnym gronie to bez znaczenia.
    Ważne, by czas spędzony razem
    był najwspanialszym, świątecznym czasem
    i by za rok wspominać miło,
    że nawet milczeć cudownie było.
    Niech więc się spełni to życzenie,
    przynosząc wszystkim świąteczne wzruszenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam życzeń nie pisałem więc ich nie oczekiwałem, ale proszę ktoś jednak pokusił się o kilka słów. Dziękuję za życzenia i swoje ślę do Ciebie - zdrowych i spokojnych świąt - już po świętach:). W takim razie niech Nowy Rok okaże się lepszy od obocbego, a marzenia stały się rzeczywistością.
    Wysłałem na maila - link do fb - jak obiecałem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na razie to po Wigilii jeszcze mnie trzyma taki dół, że hej. Ale powoli sobie poradzę z tym wszystkim.
    Pewnie, nie ma innej opcji przecież niż taka, że będzie jak należy u mnie.

    Dzięki wielkie. Przyda się na pewno i jedno i drugie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje
    jeszcze raz wszystkiego co najpiekniejsze na kazdy dzien...
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdanie podsumowania jest dobrą iskrą dla innych. W tym i dla mnie. Broń Boże, nie mam na co narzekać, ale taka ludzka natura że zawsze chcemy więcej. Dla mnie ten rok był pełen emocji i nie zawsze były one w dobrym kierunku. Mam nadzieję, że w przyszłym roku i ja mogę liczyć pod tym względem na odrobinę nieba ;)
    Przesyłam ciepłe pozdrowienia i wszystkiego dobrego na Nowy Rok! Niech dalej niebo Ci pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja droga... Szczęśliwego Nowego Roku! Niech spełnią się w nim wszystkie Twoje marzenia i pragnienia, zrealizują plany:) Wspaniałości na każdy dzień:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to już koniec odliczania? Możemy od...puścić???
    Pozdrawiam w "KOŃCU" :)))

    OdpowiedzUsuń