piątek, 11 grudnia 2015

Bądź wszystkim tym, czego szukasz u innych :)

"Za nic nie chciałabym znowu być dziewczynką. Nie podobałam się sobie. Nie wiedziałam co lubię, a czego nie. Czy jestem ładna czy okropna. Mądra czy głupia. Głównie czułam się samotna, przestraszona. Lubię etap, do którego doczołgałam się, lubię." / K. Nosowska <3

Ja jestem mniej więcej w połowie drogi. Czołgam się codziennie. Bo to rzeczywiście nie jest przyjemny i lekki spacerek. Ale najważniejsze, że ostatnio tylko do przodu. Tak czuję. Jeszcze kawałek drogi przede mną, ale przecież warto.



"Jeśli ktoś nie wyrobi swego sumienia, będzie potrzebował czyjegoś i skończy pytając tę osobę co dobre, a co złe. Jeśli ktoś nie wyrobi w sobie nawyku motywacji, będzie szukał jej u innych. Jeśli ktoś nie pokocha siebie, uzależni się od miłości dawanej od innych. Wniosek jest prosty. Bądź dla siebie tym wszystkim, czego szukasz u innych." / M. Grzesiak

Nie twierdzę, że człowiek jest samotną wyspą i nie potrzebuje w swoim życiu nikogo. Ale warto mieć oparcie przede wszystkim w sobie, zważając na różne przeszkody i pułapki, jakie niesie los. Ludzie zmieniają się, znikają, oszukują, umierają, a my musimy kierować swoim życiem, aż do ostatniej kropki na końcu zdania w opowieści naszego życia. Bądźmy dla siebie dobrzy.

"Kiedy już przy mnie w końcu będziesz, nie puszczę Cię dalej niż na odległość szeptu." / P. Adamczyk
18 dni!!! :)

Pozdrawiam Was Ludki, miłego weekendu.

6 komentarzy:

  1. jak mozesz wykasuj ten moj pierwszy komentarz

    Zycie jest pieknym okretem
    czasami mala drewniana lodka
    a czlowiek zeglarzem zaopatrzonym w wiosla...

    pozdrawiam serdecznie ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usunęłam, a czemu Ci na tym zależało? :)
      zgadzam się z Twoim porównaniem :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Coś jest w słowach pani Nosowskiej, bo faktycznie na pewnym etapie życia nie wiemy zupełnie lub do końca kim jesteśmy i dokąd zmierzamy. Może wynika to z faktu zaabsorbowania innymi zadaniami, sytuacjami związanymi z danym wiekiem. Trudno jednoznacznie powiedzieć według mnie.

    Łazienki to bardzo ciekawe miejsce, niby już stosunkowo blisko centrum, a jednak jest to przystań zieleni.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochać siebie, wierzyć w siebie, opiekować się sobą - ale również dać cząstkę siebie innym - taką, która nie pozbawi nas zagubienia siebie...
    Dobrego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze być zmianą, którą się chce widzieć w świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życie to podróż, nie zawsze łatwa. Często właśnie zmusza ludzi do czołgania się... Nie jest łatwo wstać samemu, ale ja wstałam, dzięki pomocy bliskich, a w szczególności jednej osoby :) Bo po to w końcu mamy siebie, aby współegzystować! Liczę na siebie w najgorszych sytuacjach, w innych liczę na bliskich i chcę, aby i oni na mnie liczyli :) Nie bronię się przed upadkiem. Wiem, że oni mnie podtrzymają :)

    OdpowiedzUsuń