niedziela, 31 stycznia 2016

"Przedostała się w parszywy czas,
przez ulice zakażone bezradnością dni,
przez korytarz betonowych spraw
pewność, że my
mimo wszystkich nieprzespanych nocy,
mimo prawdy porzuconej na rozstajach dróg,
potrafimy w rzeczywisty sposób
znaleźć się już...
Dobre niebo, kiedy wszyscy śpią,
pochlipuje modlitwami niestrudzonych ust.
Tylko błagam - nie załamuj rąk,
chroni nas Bóg!" 


"Lekcja 28. Wszystko wszystkim wybaczaj." / Regina Brett

Podsumowując styczeń, zrobiłam 21 treningów. Jestem z siebie zadowolona, jutro rozpoczynam kolejny cudowny miesiąc i mam przed sobą kolejne wspaniałe 4 tygodnie do jak najlepszego wykorzystania. 
Nie zawsze jest lekko, najczęściej jest niestety pod górę. Wiem, że sama stwarzam sobie te "góry" i to we własnej głowie. Ale:
"Lekcja 16. Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem." / Regina Brett

No to zajmę się tym, co trzeba. :)
Dobrego tygodnia życzę Wam. :)

18 komentarzy:

  1. Pokusiłem się o sprawdzenie kim jest Regina Brett - widzę że posiłkujesz się jej twórczością - nie znam więc nie oceniam, ale coś musi w tym być. Gratuluje wytrwałości - będzie łatwiej jak wyzwanie stanie się przyzwyczajeniem. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisze książki takie jakie najbardziej lubię i najwięcej takich czytam, czyli o rozwoju osobistym, a właśnie nabyłam jej książkę, a raczej coś w stylu książki :) polecam tą autorkę :)
      pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Dużo tych treningów! Gratuluję :) I fajnie, że przypomniałaś mi tę piosenkę. Wieki jej nie słuchałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) uwielbiam Roguca i wracam co jakiś czas do tych piosenek, chociaż też znam je już 'wieki', zawsze coś nowego się wyciąga z nich :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak. Dobra muzyka się nie starzeje :)

      Usuń
  3. to wytrwalosci zycze i pozadanych sukcesow ,osiagniec szczerze zazdroszcze ,ja nie moge sie jakos przybrac,zeby chociaz porobic jakies brzuszki ,czy cos w tym stylu,a przydaloby sie bo znacznie jakos ostatnio przytylam
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) po prostu trzeba naprawdę chcieć, a nic nie stanie na przeszkodzie :) chociaż zgadzam się, że ciężko jest się przemóc, ale warto podjąć raz konkretną decyzję i się jej trzymać bez zbędnych pytań "czy mi się chce?", "czy ma to sens?", już raz były zadane te pytania i podjęło się decyzje :)

      Usuń
  4. Gratuluję! Dobrego miesiąca, Nomado.
    Pozdrawiam i wspieram uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech zatem luty będzie jeszcze lepszy od stycznia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby luty był jeszcze piękniejszy niż styczeń :) Powodzenia i dużo wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje sercem za tak piekne slowa
    pozdrawiam cieplutko ulka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że nie zmarnujesz danego czasu (!)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lekcja 16. w punkt. Jak miałem wynik biopsji te kilka ładnych tygodni temu to powiedziałem sobie, że się nigdzie nie wybieram i po zabiegu próbuję realizować część o życiu z tej lekcji. :)

    To w lutym życzę nawet większych sukcesów niż w styczniu. ;)

    Dzięki. :) To bardzo miłe co piszesz u mnie. I prawdziwe.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście w Twojej sytuacji lekcja 16. w punkt.
      ale każdy powinien się stosować do niej, bez "terapii wstrząsowej" - dobrze, że to już za Tobą :)

      Usuń
  10. Witaj :)

    Dziękuję za wsparcie i wpis... :) Sesję zdałam...dziś napisałam ostatnie dwa egzaminy i dopiero teraz mogę złapać oddech... Błogie uczucie mieć świadomość, że w końcu, choć na krótko, mogę zacząć chodzić normalnie spać...a nie nad ranem :)

    Pozdrowienia serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wzięłam swoje życie w swoje ręce a raczej pięści cóż i tak czasem trzeba

    OdpowiedzUsuń