wtorek, 24 maja 2016

Tak mi trzeba...

"Tak mi trzeba wiedzieć, że się ktoś o mnie troszczy w tym obcym świecie. I wiem, jak bardzo nie zasługuję na tę troskę - ja z moimi idiotycznymi depresjami i całą tą maszynerią spekulacji." / Halina Poświatowska

***

"Budowałem tę miłość w sobie, jak kościół, z wszystkiego, na co mnie stać i nie stać, z woli swojej i ze swojej niemocy, z pragnienia i bezradności, z wiedzy i niewiedzy, z niepewności, lęku, cierpienia, z samolubstwa, z wszystkiego, czego mogłem się tylko w sobie domyślić, aż po granice czucia, że to jeszcze ja. Bo wiedz, że miłość nikomu nie jest dana jako łaska, nie wystarczy jej pragnąć, aby mogła cię nawiedzić, trzeba ją w sobie dopiero zbudować." / Wiesław Myśliwski

4 komentarze:

  1. Nieźle trafiłaś z tymi cytatami - dla mnie dzisiaj, w samo sedno. Pozdrawiam i życzę dużo miłości

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że słowa jakby wyjęte z mojej głowy, to jeszcze tak pięknym zdjęciem opatrzone ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy zasługuje na troskę - do momentu, kiedy z rozmysłem nie podepcze oferowanego wsparcia - potem musi wystarczyć "chłodny profesjonalizm"...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń