wtorek, 10 maja 2016

Odrobina życia w prezencie

"Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś." / Dominick Coniguliaro

A jeśli chcę osiągnąć inne efekty niż do tej pory, muszę zmienić swoje dotychczasowe nawyki. Proste. 

"Jeśliby Bóg zapomniał przez chwilę, że jestem marionetką i podarował mi odrobinę życia, wykorzystałbym ten czas najlepiej jak potrafię. 
Tylu rzeczy nauczyłem się od was ludzi… Nauczyłem się, że wszyscy chcą żyć na wierzchołku góry, zapominając, że prawdziwe szczęście kryje się w samym sposobie wspinania się na górę. Nauczyłem się, że człowiek ma prawo patrzeć na drugiego z góry tylko wówczas, kiedy chce mu pomóc, aby się podniósł. Mów zawsze, co czujesz i czyń co myślisz. 
Gdybym wiedział, że są to ostatnie minuty, kiedy cię widzę, powiedziałbym „kocham cię”, a nie zakładałbym głupio, że przecież o tym wiesz. Zawsze jest jakieś jutro i życie daje nam możliwość zrobienia dobrego uczynku, ale jeśli się mylę, i dzisiaj jest wszystkim co mi pozostaje, chciałbym ci powiedzieć jak bardzo cię kocham i że nigdy cię nie zapomnę. 
Być może, że dzisiaj patrzysz po raz ostatni na tych, których kochasz. Dlatego nie zwlekaj, uczyń to dzisiaj, bo jeśli się okaże, że nie doczekasz jutra, będziesz żałował dnia, w którym zabrakło ci czasu na jeden uśmiech, na jeden pocałunek, że byłeś zbyt zajęty, by przekazać im ostatnie życzenie. 
Bądź zawsze blisko tych, których kochasz, mów im głośno, jak bardzo ich potrzebujesz, jak ich kochasz i bądź dla nich dobry, miej czas, aby im powiedzieć „jak mi przykro”, „przepraszam”, „proszę”, „dziękuję” i wszystkie inne słowa miłości, jakie tylko znasz.
Nikt cię nie będzie pamiętał za twoje myśli sekretne. Proś więc Pana o siłę i mądrość, abyś mógł je wyrazić. Okaż swym przyjaciołom i bliskim, jak bardzo są ci potrzebni." / Gabriel Garcia Marquez

Życie jest piękne :)

2 komentarze:

  1. .. jesteś fantastyczna A.! .. post jest cudowny, zawiera boskie 'źródełko' magicznej mocy Istnienia.. każdy cytat zawiera mądrość życiową i trzeba tylko chcieć 'być', być tak po prostu szczęśliwym.. doceniać to co sie ma i cieszyć się każda chwilą.. życie jest piękne, bo życie to CUD!!!
    .. dziękuję, że jesteś A.! .. Twój post tchnął we mnie iskierkę siły, poczułam życiodajną moc kosztując źródlanych kropelek, a moje skrzydła będą mogły unieść mnie wysoko ku słońcu.. jestem szczęśliwa, bo jestem! ;)

    - pozdrawiam Cię Wspaniała Istoto najcieplej
    i najserdeczniej.. życzę jak najwiecej tęczowych kropli szczęścia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujący post. Jesteś niesamowita

    zapraszam www.wypociny-judyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń