sobota, 26 marca 2016

'...the way and the truth and the life...'


Wiosna!
Wielkanoc!

"Bóg w swojej niewiarygodnej pokorze oraz miłości dostosowuje się do tego, co zrobiliśmy. Próbuje nas znaleźć tam, gdzie poszliśmy. I nie mówi: Idź tylko tu, bo inaczej ci nie dam łaski." / A. Szustak

Czy to nie piękne? Gdziekolwiek teraz jesteś, w jakimkolwiek momencie swojego życia właśnie się znajdujesz, zagubiony mniej lub bardziej - Bóg Cię szuka. Nie oskarża, nie wybiera sobie "ulubieńców". Szuka właśnie Ciebie, gdziekolwiek jesteś, nawet jeśli akurat najdalej od Niego. Tobie wydaje się, że to "za daleko", że już za późno, że nie warto, że mało znaczysz. Nie. Znaczysz najwięcej.
Szuka subtelnie. Po cichu. Pokornie. Nie narzuca się. 

Pozwólmy Mu się odnaleźć. Piękne dni przed nami. Świętujmy więc! :)

"Wczoraj byłem martwy z Nim, dziś jestem wraz z Nim żywy"

Spokojnych Świąt życzę Wam!

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego na te święta moja droga:)
    Świętujmy. Alleluja!
    P.S. śliczne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że ja się zgubiłam, a On mnie wcale nie szuka...

    Wesołych Świąt Kochana dla Ciebie i dla wszystkich Twoich bliskich :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i radosnych Świąt w cudownej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń